Monday, July 20, 2009

C-Music - 齊秦. 夜夜夜夜

just finished watching the local singing competition program on tv, and came across this old melo song which really tug at one's heart string. such a hauntingly beautiful love track.

so here it is, if u have also never heard it before, its a track by QI QIN -
齊秦[ 夜夜夜夜] download




歌名:夜夜夜夜
作曲:熊天平, 編曲:
監製:, 填詞:熊天平


想問天你在哪裡 我又想問問我自己
一開始我聰明 結束我聰明 聰明得幾乎都毀掉了我自己

想問天問大地 或者是迷信問問宿命
放棄所有 拋下所有 讓我漂流在安靜的夜夜空裡

你也不必牽強再說愛我 反正我的靈魂已片片凋落
慢慢的拼湊 慢慢的拼湊 拼湊成一個完全不屬於真正的我

我不願再放縱 我不願每天每夜每秒漂流
也不願再多問再多說再多求我的夢

No comments: